הרכב היוקרתי הבא של ראש הממשלה

דוד לזר| צילום: IFCAR ויקיפדיה No Comments on הרכב היוקרתי הבא של ראש הממשלה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כנראה שרכב השרד של ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר מיושן בעיניו. כך מתברר לפחות מדיווח שהתפרסם ב'כלכליסט', שעל פיו – משרד ראש הממשלה החל בתהליך 'חיפוש' אחר הרכב הבא של ראש הממשלה.

על פי הדיווח, משרד ראש הממשלה החל לאחרונה בתהליך להחלפת מכונית השרד הצמודה של ראש הממשלה. בשבוע שעבר פנו נציגי המשרד לכמה יבואני מכוניות יוקרה בבקשה לקבל רכבים לנסיעות מבחן, כולם ממגוון הדגמים הבכירים ביותר שמוצעים כיום לצרכן הישראלי על ידי יצרני רכבי היוקרה, כמו מרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7 ואאודי A8.

עד כה, משתמש ראש הממשלה ברכב מסוג אאודי A8 מסדרת סקיוריטי. מדגם מיוחד המיועד לשימוש של ראשי מדינות, טייקונים ואוליגרכים, שנוספו לו תוספות מיגון שאינן מוצעות ללקוחות רגילים.

אאודי A8 סקיוריטי מצוידת במנוע בנפח 6.0 ליטרים, תא נוסעים ממוגן, גחון ממוגן בפני מטענים, ומערכת המספקת אוויר צח ליושבי הרכב במקרה של ניסיון השתלטות באמצעות גז רעיל. מחירה של A8 סקיוריטי רגילה לצרכן בחו"ל עמד בשעתו על כמעט 700 אלף דולר לפני מס.

האאודי הממשלתית משמשת את נתניהו מאז 2010. במונחי ראשי מדינות מדובר בפרק זמן ארוך במיוחד שבמהלכו היא נסעה מאות אלפי קילומטרים, ולכן המשרד החל בהליך ההחלפה שלה.

נציגי משרד ראש הממשלה מבצעים בימים האחרונים נסיעות מבחן רבות באפיון רכב עבור ראש הממשלה. תהליך אפיון הרכב החדש צפוי לארוך כשנה וחצי עד שנתיים. לאחריו רק יתחיל תהליך הייצור של הרכב והתאמתו לדרישות הביטחון הייחודיות של מדינת ישראל, שייקח עוד כמה חודשים עד שנה.

עד אז, יאלץ ראש הממשלה להסתפק ברכב האאודי A8 שלו.



0 תגובות